Aldrig nöjd

Jag blir då aldrig nöjd med min design eller mina headers jag gör. Den förra jag hade var så ful och töntig, så nu bytte jag igen. Och nu tänker jag fan i mig ha den här, fast grejen är ju den egentligen att jag vill ha en mycket snyggare design, men kan inte göra såna här snygga designer som tillexempel Therese Fagerlund har på sin blogg, eller Diana Österberg. Dom designerna som dom har på sina bloggar är ju grymt snygga!

Från en sak till en annan... Så sitter jag just nu hemma i mjukisbyxor och ska ta en iskaffe och köra på eftermiddagsciggen, underbart! I alla fall så ska jag till klockan 3 igen vara nere på bolaget där vi ska repa till musikbolaget med skolan. Känns som att jag bara skriver en massa strunt, så jag ska ta och slänga ihop datorn och sen tar jag mig lite "mellis". Klockan 13.30, haha. Har faktiskt varit i skolan och haft två lektioner, så ni inte tror att jag skolkat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0