Bedtime

Nu har jag precis duschat så just nu sitter jag i sängen med handuken på huvudet och ska plocka ihop lite kläder från golvet så det ser någorlunda okej ut imorgon. Vilket betyder att jag snart ska få sova, underbart!

Imorgon är det fredag och sista dagen innan "långhelg", och Matilda följer med mig hem direkt efter skolan. Dock har vi lite ärenden vi måste göra innan vi kan åka hem. Men mot kvällningen så vankas det festligheter, det var länge sedan nu så det ska bli riktigt kul. Det är min klasskamrat Johan som har fyllt 18 som ska ha sin 18års fest, så vi ska åka bort till bondeland (Ockelbo(!!!!)). Ska bli riktigt kul faktiskt, jag drar med mig mina brudar och tränger in oss i en bil som är gjord för 5 pers, och vi är 5 brudar och min mor som chaufför. Bra va? :D haha!

Kommer i alla fall bli awesome. Nu ska jag slänga ihop alla kläder i en tvättkorg och sen får jag sova! - Ja. Jag städar jämt mitt rum på det sättet...  xD

Kommentarer
Postat av: Elin

haha älskar när man tycker att rummet är stökigt, så plockar man upp alla kläder från golvet och så var man klar :D

2012-04-26 @ 23:55:24
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0