Blandade känslor

Jag känner att mina känslor är lite crazy just nu, då jag är väldigt besviken på mig själv för en riktigt personlig grej som jag helst inte tar på internet (måste börja tänka på sånt). Sen är jag ledsen för att alla mina förstärknignar på naglarna har typ lossnat så jag måste limma dit dom hela tiden, så imorgon eller på fredag eftermiddag så tar jag och köper riktiga lösnaglar som jag kan använda under showen i helgen och tills jag ska iväg till hon som gör mina naglar igen. (Ingen namnges.) Dessutom börjar jag nu bli lite taggad till premiärshowen på fredag, 1,5 dygn kvar! Helt sjukt, måste även säga att jag blev lite orolig igår när jag tappade bort texten på låten jag ska sjunga. Bra jobbat!


I alla fall, så börjar mitt liv lappas ihop igen. Det går oerhört segt men det går framåt. Har ingen att prata med så jag går ju runt med världens magont dag ut och dag in nu. Funderar på att börja gå hos kuratorn igen, eller ta upp allt med mamma. Men det orkar jag inte. Dessutom känns det fel.

Imorgon kör vi skola från 09.50 till 15.30 och rep och genrep från 15.00 till 22.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0