Excited

Sitter just nu och lyssnar på lite partymusik, och är väldigt taggad till helgen då vi ska på 18 års fest i Ockelbo(!!!) trodde inte att vi skulle festa med bönder men jo. Det blev så i alla fall.

Imorgon har jag omprov i matte som jag inte pluggat ett skvatt till, men tänkt läsa igenom lite i matteboken nu ikväll så jag åtminstone får några poäng så kanske jag bara behöver komplettera med någon/några uppgift(er). Ska även ta en tripp till Gävle i helgen, dels för att hälsa på tant och farbror i GUBB men även för att kolla lite kläder. Jag har ju med mamma, det är alltid positivt! ;)

Nu ska jag ta och vara en duktig flicka och "plugga" lite matte. Sen tänker jag unna mig att spela lite CoD eller tappa upp ett varmt bad och chilla lite. Skulle vara riktigt skönt faktiskt!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0