First day

Idag är det måndag igen. Vi har normalt två lektioner på måndagar och idag var engelskan inställd (andra lektionen) så då kände jag att jag inte ville/orkade åka till skolan för en lektion på 50(?) minuter. Dom 50 minutrarna kan jag spendera i sängen, vilket jag har gjort.

Det är ändå ganska skönt för idag ha vi långrep från 15-22. Men som tur är så behöver jag inte springa upp till symfoniorkestern som spelar för dom håller på med ett nytt projekt i projektet som jag är med i. (Konstiga varelser de där musikmänniskorna) i alla fall så tagga jag repen som satan den här veckan och på fredag och lördag så gäller det. Då kör vi! Just ja, det är också bara 59(!!!) dagar kvar till skolavslutningen, det är ju sjukt. Snart börjar man trean, och sen är det min tur att sitta där i bänkraderna och vara lite lagomt full och skrika med en studentmössa på mig. (Nu blev jag taggad på skolan!) ha det bra så uppdaterar jag senare!


Oerhört söt...!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0