Friday 13th

Hejsan allihopa, jag dog inte inatt heller (syftar på fredag den 13de). Jason kom aldrig in i mitt rum, tack och lov! I alla fall så är det ju fredag idag, och det är 3 dagar kvar till skolan börjar igen. Taggad till nästa vecka? - Ja fanja! Nu på förmiddagen så blir det att förbruka tiden med att flytta ihop alla möbler till en klutt i mitten på rummet så jag och mamma kan börja måla. Så har vi tur så hinner vi klart med målningen idag och imorgon så då kan vi tapetsera på söndag. Det blir ju kanoners. Och sen är det bara att golva rummet sen, sen ska jag med mamma in till ikea och köpa lite hyllor osv. Min stora bokhylla ska bort så ska jag ha lite småfyllor på några väggar. Det här blir bara bättre och bättre! WOOPWOOP


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0