Gefle with ma meatball <3

Har ganska nyss kommit hem från en tripp till Gävle med Elin. Hittade ett linne på Gina Tricot som fick följa med mig hem, jag drog lite extra hårt i shoppingsträngen idag eftersom att jag inte har så gott om pengar just nu. Då jag köpt skor för 500 spänn den här månaden. Illa!

I alla fall så ska jag och familjen iväg och äta hos några vänner ikväll, och efter det så blir jag uppmött av Matilda och Elvira för en myskväll med dom. Då får man träffa det där lilla gullmonstret hon har till hund också :D
Då blir det lilla mysoutfiten ikväll, blir jeans och oversize tjocktröja! Underbaaart!


Bild kommer på nya linnet sen. Höres så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0