Glad påsk!

Påskafton 2012, välkommen! Idag har det varit segaste dagen ever, mamma jobbar och slutar snart. Pappa kollar på hockey med min bror och pappa springer emellan köket och vardagsrummet då han även lagar "påskmat". Blir som julafton. Haha. Vilket betyder att jag kommer äta samma sak som på julen, dvs. prinskorv, kötbullar, potatis... Känns det bra eller..!? haha.

I alla fall så har det här varit en ganska vanlig dag, precis som vilken lördag som helst. Ikväll så ska jag tjocka mig med godis, ska nog ta en promenad eller cykeltur till coop för att köpa glass och läsk också. Bye bye beach 2012... :( haha! I veckan blir det, PLUGGGGGGGGGGGGGg så jag blir inskriven på lovens sen :D yihaa, tjenare körkortet! Snart är du mitt :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0