Ibland är livet bra orättvist!

Inatt (natten till idag) så tog togs ett oskyldigt ungt liv ifrån oss hastigt. Detta är ju riktigt hemskt, och jag med den stora empatin jag bär på känner ju även av hur ont det gör, fast jag inte kände honom så bra. Jag tycker synd om hans familj och ävens hans vänner (däribland min bror) och därför går mina tankar ikväll åt hans familj.

Jag ska ta och lägga mig nu och sova för imorgon är det sista dagen och sen är det ett efterlängtat lov. Godnatt på er!

Hellre bortkommen och omkörd än omkommen och bortkörd! Tänk på det ni unga förare som tycker om att lägga foten på gasen lite extra.


Kommentarer
Postat av: Elvira Nordgren

Kände hans pappa hyfsat bra, Peter känner honom. Usch, det är så hemskt.

2012-04-05 @ 17:59:07
URL: http://elviranordgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0