I've got a hangover

Hejsan alla fina, idag har jag endast legat i sängen och tagit det lugnt för att jag någon gång ska återfå krafterna jag gjorde slut på igår. Men fy vad kul vi hade, tror faktiskt att jag kommer ihåg allt dessutom. Hehe.

Har precis kommit ut ur duschen och ska snart få hit Elin så ska vi åka iväg och mysa framför en brasa i skogen med några fina 3or. Har dock ännu inte fått tillbaka alla krafter så jag kommer i princip vara osminkad, då jag faktiskt idag orkade ta bort sminket jag hade igår.

Så en liten sammanfattning kommer här...; Jag hade riktigt kul igår. Vad jag kommer ihåg. Nu har jag precis duschat för att jag ska ut med Elin en sväng, har dock inte fått tillbaka alla krafter jag gjorde av med igår. Men när jag kommer hem så blir det mer säng och mer VÄNNER.

Bästa serien som finns!

Tänkte även lägga upp en bild från igår men kom på att det kanske är lite provocerande. Så jag skiter it.

Kommentarer
Postat av: Elin

my ass.. ladda upp bilder, annars är det inge roligt att läsa!

2012-04-29 @ 21:36:35
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0