Kom igen nu brynäs!

Heja, heja brynäs! Springer emellan mitt rum och vardagsrummet och kollar på brynäsmatchen. Hoppas verkligen att min man gör så att dom kommer till final nu då, japp ni hörde rätt. MIN MAN!!! Underbara bästa Jacob Silvferberg! <3

Jag och mina blonda och blåögda killar... Men GOSH THAT'S HOT!


Justja, alla balstatusar på facebook får mig att börja tänka på att jag måste verkligen bli smal och snygg till våran studentbal. Så det är väl dags att kolla lite så man har en liten tjing om vad jag vill ha på mig och kan utifrån det börja rätta till min kropp. För DAMN vad jag ska vara fin! Enda dagen i mitt liv jag kommer att kunna vara riktigt fin. Okej. Andra gången, då jag ska vara riktigt fin på mitt framtida bröllop som jag också har planerat redan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0