Man undrar ju stort vad folk tänker med

Jag har tröttnat nå' oändligt på skitsnack. Visst, jag gör/har gjort det också men jag tycker att vi börjar komma upp i en ålder där sådant borde sluta. Men vissa människor lever ju på skitsnack och gossip, och då kan man ju undra vilken framtid den människan har. - Ganska lovande, tragiskt nog, då många människor i dagens samhälle faktiskt lever på skitsnack och där med gör sig väldigt populär. Det är synd om såna människor tycker jag, det visar ju bara att de är osäkra i sig själva.

I alla fall så tycker jag att det är tragiskt när en person säger till en annan att folk snackar skit om en och sen när man vänder ryggen till så BAM, där kom det lite skitsnack. Kan man lita 100% på en sån person? - Det vet jag ärligt inte.

Med det här så säger jag godnatt, och imorgon så kommer jag vara ett rent slakt för jag kommer inte kunna sova på ett tag. I alla fall så blir det torrt med uppdatering då vi har rep hela eftermiddagen med skolan, samt att jag har ett rep med symfoniorkestern som jag måste vara med på också.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0