Måndag, annandag påsk

Pladask på magen!

Idag så är det måndag igen, och jag sitter i sängen redo för världens pluggdag med mensvärk from hell. Min hals har börjat ge symptom på halsfluss, halsböld eller vanligt halsont. Det gör ont som helvete i alla fall, så nu ska jag dricka echinagarde hela dagen varannan timme och med det så hoppas jag att jag ska klara mig ifrån att bli riktigt sjuk. Men det skulle väl vara riktigt typiskt inför musikbolaget och allting. Haha.

I alla fall så ska jag faktiskt försöka få klart de flesta resterna så jag bara kan ha lov resten av lovet, då jag kan göra precis vad jag vill. Det skulle ju vara underbart! Använder det som motivation just nu, och då får min belöning bli en tripp in till gävle med Elin någon dag. (Om jag inte blir sjuk förstås)


Nu är det pluggerier som gäller, så uppdaterar jag senare!
Ha det bra mina fina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0