Onödiga frågor

ÅTTA SAKER OM DIG SJÄLV
1. Är du singel? - Japp, och kommer vara det tills jag känner mig redo för ett förhållande
2. Är du lycklig? - Lycklig som ett bi!
3. Är du uttråkad? - Njae, inte vad jag vet.
4. Är du ledsen? - Nope
5. Är du svensk? - 100% Svennebanan
6. Är du cool? - Fanja, coolaste katten i stan!
7. Är du från Irland? - Ja, det också.
ÅTTA SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Japp, har varit med om det en gång.
2. Har du någon gång blivit sårad? - Ja.
3. Har du någonsin tänkt på samma kille flera gånger under samma natt? - Ja, det är klart.
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? - Jag vet inte.
5. Har du kysst någon under de två senaste veckorna? - Det tror jag inte. Eller kanske. Är inte en sån person som går och kysser vem som helst precis.
6. Har du haft en hemlig beundrare? - Har jag säkert haft. Don't care
7. Är du kär? - Japp!
8. Vill du gifta dig när du blir stor? - Ja, det vill jag! Har redan planerat hur det ska vara :( snacka om ensam, haha!!!
TVÅ ALTERNATIV
1. Bilddagboken eller lunar? - Finns lunarstorm fortfarande?
2. Blind eller döv? - Blind
3. Katter eller hundar? - Kan jag inte välja emellan.
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? - Jag vill ha, och jag har, många nära vänner.
5. Coca-Cola eller Pepsi? - Coca-Cola, skulle inte kunna leva utan det! 
7. Pengar eller lycka? -
Båda
8. Dag eller natt? - Båda
9. Facebook eller mobil? - Har facebook i telefonen, så är ganska nöjd precis som det är.
TIO "HAR DU NÅNSIN..."
1. Blivit påkommen när du försökte smita hemifrån? - Nope.
2. Brutit något? - Nej.
3. Gjort nåt du ångrar? - Japp, många gånger!
4. Hoppat Bungee Jump? - Nej, men är supersugen på att testa!
5. Ljugit för någon du tycker om? - Ja
6. Ätit en hel tårta? - Det blir för sött!
7. Gjort bort dig offentligt? - Ja, det har jag sannerligen gjort.
8. Viljat bli tillsammans med ditt ex igen? - Någon vecka efter att vi gjort slut så ville jag det. Men vill inte det nu. Vi har knappt kontakt med varandra. (hans fel!!!)
9. Gråtit när ett husdjur dog? - Ja, när min kanin dog :(
10. Velat försvinna? - Oja, många gånger!
SENASTE
1. Telefonsamtalet du gjorde - Mamma Hellström Wallén 
2. Telefonsamtalet du fick -
Pappa Wallén 
3. Personen du var med -
Var och var, träffade Elvira en snabbis i förmiddags.
4. Roligaste grejen som hänt - Har varit med om många extremt roliga saker!
5. Personen du smsade - Elin.
6. Personen du fick sms av - Elin.
7. Personen du tänkte på - Ja, Elin bara för att jag var tvungen att kolla vem jag fick sms av senast.
8. Du skrev till på facebook - Sara
9. Du kommenterade - No idea.
10. Du tillbringade natten med - Elin. För ett tag sedan!
11. Du kramade - Mami :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0