Överlevde fredag den trettonde

Good evening my sweetest. Eller, godnatt kanske det heter? haha!

What ever!

Nu har jag precis duschat och rakat benen and some other stuff, och har även smörjt in min kropp med "Dove Go Fresh", asnice! Imorgon (idag, lördag) så blir det en tripp in till Gävle för att fixa lite grejs, men vi ska även luncha på Coffe lounge, var riktigt länge sedan jag åt där. Dock vet jag redan vad jag ska äta för något ;) hihi. Känns som att det var länge sedan jag träffade my meatball, I miss her! I alla fall så hade jag faktiskt tänkt och krypa till kojs nu för att jag ska orka upp inom 9 timmar xD haha!

Godnatt!

Måste tillägga att 9 timmars sömn, på ett lov, är ingenting för mig. Det är typ som 2 jäkla timmar! Jag ÄLSKAR att sova, det är det bästa som finns. När jag skaffar pojkvän senare, så måste han också älska att sova så man kan ligga i soffan och mysa och somna! Det är mysigt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0