Pain

Har äntligen lagt mig i sängen efter en hel eftermiddag med hopp, spring och sång, så jag har bara stått och gått i dag. Känns i mina ben nu märker jag, har en centrerad smärta i vänsterlåret som aldrig ger sig. Förövrigt så är jag allmänt död och sliten och känner INTE för att gå till skolan imon. Sen är jag grymt besviken och trött på mig själv efter symfoniorkesterrepet. Det gick åt helvete allting, för det första så såg jag typ ingenting av noterna (inga linser) för det andra så var jag oerhört trött och för det tredje så har jag glömt bort hur man spelar fucking jazz. Efter ett jävla år så har jag tappat hela min jävla jazzfeeling jag hade i kroppen. Men nä, poof! Där va den borta... Blir så förbannad och trött på mig själv. I bilen påväg hem så grät jag för att jag blev så frustrerad, då är man ju något musikskadad. Haha!

I alla fall så vet jag inte ens vad det är jag har skrivit nu för jag är så trött så jag svamlar väl en del. Det makear säkert no sense at all, coolt!

Godnattifnattipattikattinattpattkattnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0