Påskdagen

Tjena mittbena! Pappa och jag har precis blivit klar med spackelväggarna i mittrum, så nu ska det bara målas, tapetseras och läggas golv så är mitt rum klart sen. Sen ska det självklart in lite hyllor och andra möbler. Äntligen så börjar vi komma någon vart, underbart! I alla fall så idag så kommer det gäster hit på mat och då blir det antagligen rester från påskmaten igår eller så blir det köpmat (pizzaaaaaa). Sen ska jag försöka plugga undan lite rester också, idag ska jag försöka bli klar med svenskan så jag bara har engelskan och historian kvar. Det är skönt att jag bara har i svenska, engelska och historia. Dock är det två uppgifter inom varje kurs som fattas, men det fixar jag på bara någon dag. Det blir ju sketabra!


Nu ska jag sätta igång och skriva en svenska krönika. Ha det bra, live long and prosper!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0