Rester klara - Check!

Är klar med de rester jag kan göra nu på lovet. Vilket var dock bara 2 stycken men har bara 2 stycken kvar också, så det ska nog inte vara några problem att fixa det någon helg så mamma och pappa kan skriva in mig på körskolan sen. Är grymt taggad! HIHI det är min motivation just nu. Det är ju super bra


I alla fall så ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen, hade faktiskt tänkt att hoppa in i duschen nu och där ska jag stå länge och väl och ta hand om mig själv. Ska fixa ansikts mask också, det ska jag göra nu innan duschen så det bara är att skölja av den sen. Det här kommer bli skönt! Sen får jag göra vad jag vill nu resten av lovet också, yihaaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0