Säger godnatt efter en bra dag

Idag så vaknade jag ganska sent, vilket var skönt! Igår kväll när jag kom hem från Daniels förfest så var jag superhungrig och jättetrött, så jag tog mig en macka. Sen gick jag upp och lade mig direkt men kände hur det vände sig i magen på mig och då gick jag in till toan och satt där ett tag men jag spydde aldrig. Sen somnade jag där, men vaknade igen och gick in och lade mig och sen somnade jag på en gång och gud så skönt det var. Jag var så trött, där av illamåendet.

I alla fall så har jag varit i valbo med mamma, Pernilla och Carrow idag. Senare på kvällen efter maten så träffade jag Daniel och sen var vi taxi och körde en massa folk. Nu sitter jag hemma i sängen och har ätit en skål med cornflakes och banan. Kollar även på The perfect man, men nu ska jag sova för nu är jag trött. Och imorgon så ska jag ta och hjälpa pappa med påskmaten.

Ha det bra! Hejsvejs :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0