Skoleteri

¡Hola amigos! Just nu så ligger jag i sängen och letar snygga sommarklackar, till både skolavslutning och parties. Min sommar kommer bli så awesome, har dock inget jobb att gå till. Så jag kommer vara ganska så fattig nu i sommar. Men ska leta lite mer jobb och söka, lite i sista sekund liksom. Men jag tvivlar stort på att jag kommer få något. Haha. Skoj va? Jag kommer springa runt som en liten fattig gris och kommer inte kunna göra någonting, kommer knappt ha pengar till krogen!? FUCK MY LIIIIIIIIIIIFE, men på getaway så lever jag på mamma ;)



Förövrigt så ligger jag ganska död i min säng och gör ingenting förutom att käka godis. Jag funderar på att ta mig ner till köket och baka något, men vad vet jag inte. Det är ju trots allt påskafton och då kan jag tycka att man borde ha någon rolig efterrätt. Men vi får la se. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0