Tisdag

God eftermiddag!

Idag har jag då inte haft så mycket för mig. Jag har bara varit inne, vilket har varit väldigt skönt. Pappa kommer nog hit snart tror jag, senare ikväll så kommer jag väl vara ganska så rastlös skulle jag tro då det blir hockey på våran tv här och det är ju inte jag så intresserad av. Så då får jag göra mamma en tjänst och ta en promenad till affären och köpa mjuktbröd som hon sa att jag skulle kunna göra om jag skulle ut idag. Då ska jag passa på att köpa lite tjejsaker också som man kan behöva denna vecka i månaden. Ibland är det väldigt jobbigt att vara av det kvinnliga könet, måste jag faktiskt medge.

Nu ska jag gå ner och ta något lätt att äta så blir det nog mat sen när pappa kommer hit.

Pussar och Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0