Under black flags we march

Jag sitter och lyssnar på Arch Enemy(!!!) Vad är det för fel på mig??

Har precis hoppat ut ur duschen och försöker nu få mitt hår att torka. Sen efter klockan 6 så ska jag möta upp världens bästa brudar, dock vet jag inte alls hur jag ska ta mig ner på stan, eller hem för den delen... Det löser sig säkert på något sätt skulle jag tro.

Men ja, sista April. Egentligen inget speciellt tycker jag, men det är ju som en tradition att man firar det. Dock blir det ingen alkohol för min del ikväll då jag fick nog av det i fredags. Och Elvira har kommit hem igen nu, gud vad skönt. Har saknat henne så mycket så henne får jag också träffa ikväll! 




 

Här får ni låten jag lyssnat på nu. Riktigt bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0