Det är snart slut!

Jag sitter och har depressioner bara för att jag faktiskt tar studenten om 10 månader. Ja, det är inte så mycket som det låter! Det går ju hur fort som helst.
Jag menar, redan nästa månad den 17e har min klass mössprovning, för studentmössorna. Bara det gör mig ångerfull.

Vi har fått vårat schema och vi är uppdelade i grupper redan nu, så nu vet vi våra exakta tider. Jag slutar tidigt 3 av 5 dagar och det säger jag inte nej till faktiskt. Att sluta 14.00 på en fredag är helt okej, då har man "hela" eftermiddagen på sig att göra saker liksom.

Nu ska jag faktiskt ta och göra kväller och gå ner till mitt älskade rum och min underbara säng och träffa på min bästa vän körkortsboken och sen ska jag dejta John Blund.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0