Does your mother know that you're out

Godkväll, igårkväll kollade jag på Mamma Mia the movie. Den är så härlig! Önskar att det fanns en tvåa på den.. haha.
 
I alla fall så är det lördag idag och helgen är snart slut. Damn. Idag har jag bara städat hela förmiddagen och sen blev det en sväng till Valbo med mamma för att fixa presenter till min bror, så inte förän efter maten så kommer jag kunna komma igång med bakningen. Har ändå inte haft alla ingredienser hemma till det jag ska baka i vilket fall så, men nu har jag det.
 
Nu ska jag ta och käka lite tacos. Inte ett dugg hungrig (varför vet jag inte) men jag ska väl försöka tvinga i mig lite mat i alla fall. 
 
 
Ha det bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0