FML!!!

Just nu avskyr jag mitt liv. Jag är allergisk mot något som jag älskar mest i hela mitt liv. Åt det idag och har samma symptom som jag fick tidigare i veckan när jag ätit det. Jag är allergisk emot... choklad... VARFÖR I HELA JÄVLA VÄRLDEN CHOKLAD!!! Visst om det var mango, det är äckligt. Men choklad!?!?!?!?!?!?!? Det positiva är att jag inte är så värst allergisk men jag får allergeniska reaktioner på det, då det kliar på både hakan och i/på halsen. 
 
Från att vara deppig till att vara glad så har jag spenderat min lördagskväll med min underbara vän Elvira ♥ Vi spelade bland annat kort och åt gott godis (då jag kom på att jag är allergisk mot choklad).
 
Nu ska jag äntligen sova, imorgon så ska jag se till att plugga en massa körkortsteori så jag får det där kortet någon gång. Ska även ta och storstäda mitt rum, och kolla och fixa bilderna från veckan. Ha det superbra allihopa. Ska även försöka ta mig ut på en PW.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0