Har ingen rubrik den här gången

Här hände det inte mycket. Förlåt för det. Men ni läsare hänger kvar ändå ser jag, tack för det! Jag ville bara göra en liten update för vad som händer, och det är ganska mycket att stå i nu den här helgen då min bror kommer hem för att han fyller år. Hela 24 år nu! Det är helt sjukt! Nästa år är det 25 års-kalas, yippie! Dessutom har jag den där värdelösa åldern... 19.. Det suger ju. Men jag har i alla fall ett körkort då, wiho!
 
Från en sak till en annan, som sagt så är det mycket att stå i idag och hela helgen för den delen. Imorgon ska jag in till valbo på förmiddagen med mamma och fixa lite presenter till min bror. Resten av dagen kommer jag spendera i köket för då ska det bakas till visparna brinner. Idag blir det städa, städa, städa och städa. Men jag ska även ut och äta med mina fina flickor Elin och Elvira ♥ Det är dock inte förän ikväll, men ack så trevligt det ska bli! 
 
Håller på att ladda över bilderna från telefonen nu så jag kan uppdatera er med sånt också. Jag som är så dålig på att ha bilder i mina inlägg. Fy på mig!
 
 
Ha det super bra, så kan det nog bli en outfitbild senare eller så. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin Lennholm

17 suger..

2012-08-03 @ 15:42:09
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0