How to marry a millionair

Idag är jag nästan frisk. Jag är pigg idag för inatt har jag sovit oavbrutet, inte har jag spytt något heller. Det ger vi tummen upp för. Idag så har jag och mamma städat för fullt här hemma och nu ska vi åka och handla snart för ikväll får vi hit gäster på mat, vi kan kalla dessa gäster för min andra familj. Då jag vuxit upp med dem enda sen jag låg i mammas mage. Japp. Jag har två familjer. I alla fall så ska tydligen hela Sandviken på Tomas Ledin som spelar på Göransson Arena ikväll. Spännande. Jag har fått några förfrågningar om att hänga med, men jag känner att det är lite onödigt att betala 500 kronor när jag hade kunnat vara där gratis om jag ville. Då jag faktiskt hade chansen att spela med honom ikväll. Men den chansen tog jag inte. Och hade jag gjort det så hade jag ändå inte kunnat vara med eftersom att jag legat magsjuk i 3 dagar. 
 
Jag har börjat få igång min design igen. Men jag fattar fortfarande nästan ingenting om hur jag laddar upp en ny header, då nya designen på blogg.se suger. Jag hoppas att ni fortfarande vill läsa fast att jag har världens tråkigaste design, men jag ska ta hjälp av mina fina vän Matilda någon dag och få till en fin ny design. Hon är ju så bra på sånt! :D
 
Ha det bra allihopa!
 
 
Åh, underbara lilla heffaklump!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0