Så sjukt trött på att vara förkyld

Godkväll allihopa, jag ligger faktiskt just nu i sängen och ska förbereda mig för att sova tidigt. Har klockan ställd tidigt också, självklart. Måste ju komma upp till skolan sista dagen den här veckan. Den här veckan som varit har alla nya och spännande kurser startat upp. Vi har fått samhällskunskap, som jag faktiskt tror kommer bli riktigt bra då jag tycker att våran lärare är super. Sen har vi en jätterolig ny kurs som heter Nutida Konst, där ska vi göra ett arbete om konst, faktiskt. Det kan ju självklart vara vad som helst, eftersom att nästan allting i vårat samhälle på något sätt är konst. Därför har jag valt att arbeta och skriva om nagelteknologi. Jag menar, det är ju verkligen en konst att hålla på med sådant, och alla som då är väldigt kreativa av sig och tycker om att "designa" skulle verkligen prova på att göra något sånt. 
 
Nu börjar det bli sent, och jag börjar bli väldigt trött. Nu ska jag faktiskt ta och släcka för idag. Imorgon måste jag baka, plugga körkort och städa. På lördag åker jag, mamma och pappa ner till min bror och hälsar på. Vi åker nog hem på söndagkväll någon gång, då kommer jag självklart gråta ögonen ur mig. (som vanligt). Då kan det vara skönt att komma hem till ett städat och fint rum. Indeed!
 
Godnatt!
 
 
Ja, jag är 18 år och sover med gosedjur. Varför? - Tre anledningar!
1. Jag är mörkrädd.
2. Han påminner mig om min förra medryttar häst Ivar. Världens bästa häst i hela världen, trots hans utbrott i hagen. 
3. Det är den enda pojkvännen jag någonsin kommer att få. (skämt åsido)

Kommentarer
Postat av: Annie

haha aaw! Ivve <3

2012-10-03 @ 09:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0