Sista Augusti

Godkväll, fredag. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt, förutom att jag ska baka en sockerkaka för att trösta mig med eftersom att jag fått världens förkylning igen. Det är lite mindre kul! Imorgon förmiddag åker vi ner till Stockholm till min bror för att hälsa på, det ska bli riktigt skönt att komma ut på "landet" lite. Där han bor. Kameran och joggingskorna hänger med så jag självklart kan ta mig en sväng och fota lite fint. På söndag så ska vi in till Ikea och stuff och greja, sen på söndagkväll åker vi hem. (Det kommer att ta mig hårt!) 
 
Nu ska jag faktiskt ta och fixa i köket och sen börja baka så jag får det gjort någon gång! Sen ska jag städa mitt rum och packa samtidigt. Japp, japp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0