Söndag/Måndag

Tjena mittbena, ligger just nu i sängen med datorn i knät och kollar film. Eller ja, VÄNNER, för vilken gång i ordningen!? Haha.

Idag ställde jag klockan på halv tolv och låg kvar ett tag och bara chillade läget. Sen gick jag upp och gjorde i ordning lite frukost som jag tog med mig ner igen och började kolla på vänner. Sen ringde pappa vid halv ett ungefär och kollade om jag ville hänga med till spåret i högbo, självklart gick jag med på det. Så det blev en rask PW runt sjön.

Imorgon är det måndag och då är det bara en vecka innan jag börjar skolan och helst ville jag ha klart hela teorin innan dess men det skiter väl sig. Eller så ser jag till att råplugga nu sista veckan, det löser sig hur jag än gör i alla fall.

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0