Vill ha oändligt med pengar!!!

På onsdag ska jag till valbo med Elin, så förhoppningsvis kommer jag att hitta något tills skolan börjar. Tänkte först fixa smyckeshållare, men det får mamma och pappa sponsra mig med (eftersom att det hör till mitt rum).
Satt precis och tänkte på hur mycket pengar jag egentligen skulle vilja ha. Därför funderar jag starkt på att åka till ICA eller COOP någon dag och köpa ett gäng trisslotter, jag menar plötsligt händer det ju. Haha! Nej, men har lite pengar i alla fall. Ska dock försöka söka lite deltidsjobb nu till hösten så jag får lite egna pengar, det kan behövas. Jag vet att jag har presentkort i Valbo på 200 spänn i alla fall, blev lycklig när jag hittade det i plånboken häromdagen.
 
Förövrigt så gjorde jag faktiskt ett körkortstest idag. Blev underkänd men jag var bara 3 fel från att klara det, så det sög lite grann. Men ska göra ett till nu ikväll så har jag gjort det i alla fall, annars fortsätter jag bara imorgon. Woho, så är det typ som min vecka kommer att se ut. Ska även försöka tvätta massa kläder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0