What's up jao?

Förhoppningsvis så har min feber försvunnit helt och hållet nu. Har haft feber idag också. Men även om jag har det imorgon så måste jag verkligen trotsa den och ta mig till Ungdomsmottagningen för att skaffa mera p-piller, har bara en karta kvar nu. Aj, aj! 
 
I alla fall så har dagen bestått mest av att vara hemma då såklart, men jag har gjort så mycket jag orkat dessutom. På kvällningen så kom pappa hit, och då käkade vi världens godaste maträtt och sen tog vi glass till efterrätt på altanen i regnet. Jättemysigt! När jag ändå är inne på att prata om mina föräldrar så måste jag säga att jag är något enormt föräldrakär. Jag har alltid och kommer alltid att sätta familjen först! 
 
Nu ska jag stänga affären för idag för imorgon är börjar mina två sista dagar på mitt absolut sista sommarlov. Nu ska jag ta vara på dom verkligen, genom att plugga körkort förstås. Ska även ta och börja få igång min sångröst litegrann, det behövs sannerligen när den haft sommaruppehåll den också. Damn me!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0