Pratar ut

Jag har en människa i min omgivning som jag träffar i princip varje dag. Denne kallar sig för ordet "vän", om denne nu vill använda sig av ordet "vän" och meningen "Jag finns här för dig!" så ska tamefan denne visa det också. För några veckor sedan var jag nere i ett helveteshål där allt bara gick åt helvete. Jag fick sms där mina vänner kollade hur jag mådde osv. Inte ett knyst hörde jag från x (vi kallar denne så).

Så ska du prompt använda detta ord mot och i min närhet så ska du veta innebörden av ordet och att man faktiskt , som en vän hör av sig till sina vänner när som mår dåligt.

Inga namn nämnda, vilket gör detta lindrigare. Detta var och är det ända stället jag kan skriva ur/av mig på. Det är upp till dig om du själv vill läsa dessa ord som skrivs.

Tack och Adjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0