Tjugofjärde December, tvåtusentolv

God eftermiddag, en timme kvar till Kalle-Anka visas på tvn. Vet egentligen inte vilken vitsen är att kolla på det när de klippt bort det bästa. Men en tradition är det ju, så det är klart att man ska kolla.
 
Hela familjen bor under samma tak nu under några dagar, det är så himla skönt tycker jag i och med att familjen ska vara tillsammans på julen tycker jag. Då kanske några undrar: Men är inte dina föräldrar skilda, och jo det är dom men som jag kanske nämnt förr så är mamma och pappa väldigt goda vänner. Dom umgås i princip varje dag osv. Det är som att dom inte ens är skilda utan bara bor på två olika ställen. Särbos, typ. Det är skönt.
 
Nu ska jag duscha, vill önska alla en riktigt god jul och jag kommer komma tillbaka år 2013. För er som vill följa min "vardag" fram tills dess så finns jag på instagram (martinawallen) och twitter (martinawallen). Jag har en riktigt stor fantasi vad gäller namn som ni märker.
 
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0