Aktivitetsmåndag

Måndag idag mina fina, ny vecka och det innebär nya möjligheter.

Idag efter skolan så tog jag bussen hem för att käka lite. Sen kom pappa och hämtade mig vid 15.00 för att vi skulle åka ner till Jernvallen och spela badminton, sjukt kul var det måste jag säga. Nu har jag duschat av mig lite och ska snart ner och äta för att åka iväg ganska direkt efter maten. Fast den här gången så är det min bäbis som ska med som jag ska blåsa i. Har nämligen rep med symfoniorkestern inför Carmina Burana idag. Slutresultatet på denna produktion kommer bli så grymt alltså, är jätte taggad på att få höra kören sen. Körbitarna i styckena är ju så otroligt maffiga alltså! Får gåshud när jag lyssnar på det.. haha. Vilket musiktönt va? ;)

Ibland älskar jag mitt liv, mer än det är möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0