Cleaning

Nu har jag musiken på högsta volym och städar för fullt. Skönt att få det rent och fint. Och halv 5 så ska jag iväg med mamma och fixa naglarna. Ska bli skönt att få dom fixade av någon som kan det där, så jag slipper sitta och göra det på mig själv då det bara blir slarvigt och fult. Sist jag skulle fixa naglarna precis som mamma har så var mina naglar för korta och nu när dom har växt på sig ordentligt så kan jag äntligen också ha så. Och det blir ju så snyggt. Och det är enkelt dessutom, så slipper jag kladda med en massa nagellack och slita ut naglarna. Det gillas!


Ha det bra allihopa så hörs vi ikväll, så får vi se vad kvällen bjuder på. Kanske träffar någon rolig person!? Who knows?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0