Det mesta är sig likt här runt omkring

Har precis kommit ut ur duschen så sitter med världens turban på huvudet och försöker plugga in en låttext till imorgon. Men jag ska fuska lite och skriva in den i telefonen ;) hehe! På Musikbolaget så ska ju jag sjunga duett med en tjej i trean, men eftersom att hon har blivit jättesjuk med typ inflammation i halsen och grejs så måste jag lära mig hennes vers på låten så att jag kan sjunga den istället för henne om hon inte blir bra.

Våran sånglärare är grymt hård på att om man inte är med på repen så får man inte vara med på showen heller. Så därför har jag nu bestämt mig för att dricka lite Echinagard varje dag så att jag håller mig frisk, för den här showen kommer bli såååååå grym!


Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: moa

Fin du :)

Kör länkbyte på bloggen om du vill vara med :)

2012-02-23 @ 16:14:53
URL: http://moannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0