Differences



Jag måste ju säga precis som jag gjort i det där inlägget att det är vi svenskar som är otroligt kräsna för vad man ska ha på sig och göra på begravningar. Jag menar, varför kan vi inte vara lika coola som amerikanerna är som hyllar livet samtidigt som dom sörjer. Vi svenskar är ju inte ett dugg glada över våra liv, vi är liksom "okej, vi föds en gång och vi dör en gång" inget mer med det. Och jag måste även säga att jag diggar deras begravningar för samtidigt som den här sorgen ligger som ett täcke i kyrkorna så firar dom även livet och det blir sån, inte positiv energi, men den är inte ledsam heller. Den är väl mer energisk skulle jag vilja säga, och det är det som jag gillar så mycket för det blir sånt drag liksom. Och dom visar ju sin tacksamhet genom deras gospel och energiska sånger. Vad har vi? - En fjuttig liten kyrkorgel..

Ville bara prata höhö. Thanks for listening!

Kommentarer
Postat av: Elin

det var ju ingen begravning, familjen och släkten ville hellre ha en gospelcermoni.

2012-02-19 @ 09:31:46
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0