Extacy

Sitter och lyssnar på musik och är så jävla partysugen. Undra om det är nå hålligång ikväll någonstans!? Behöver dränka lite sorger i alkohol känner jag. I alla fall så har jag fixat ett personligt brev nu så när mamma vaknar så ska hon få läsa igenom det och rätta mig och ge mig lite feedback på det. Sen blir det att skicka en massa jobbansökningar. Har redan 3 ställen jag ska skicka till, sen ska jag även ner på stan någon dag i veckan eller så och fixa. Kommer bli awesome! Hoppas på att tjäna lite kosing, och då ska jag även lägga undan lite pengar till nästa år, då jag och Matilda pratat om en grej som vi kanske ska göra, skulle vara såååååååååå kul! :D

Ha det bra så hörs vi senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0