HEHEHEHEHEHEHEHE

Idag har jag hjälpt mamma här hemma. Och jag sitter och överväger stort om jag ska baka nånting, är sjukt sugen på att baka. Men jag ska återgå till spelande nu faktiskt.

Imorgon börjar skolan igen och det ska faktiskt bli skönt den här veckan för vi ska bara repa till musikbolaget vi har i April. Den här veckan ska jag ta tag i gymmet också, måste komma igång nu! Sen blir det massa PW's med mami på lovet, kommer bli så awesome! Har äntligen fått mamma till att gå ner i vikt, min mamma kommer bli så snygg till hösten alltså!

I alla fall så får ni alla ha det bra, så tar jag och fortsätter med the sims och musiken! HÖRS


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: tabbar dig? och varför skriver du "puss på dig" och håller på? det är bara töntigt.

2012-02-20 @ 07:00:03
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0