I want you to want me

Den där underbara känslan som man får när man tycker om någon väldigt mycket och har gjort i uppåt 2 år. När man en gång sagt; Jag älskar dig! till varandra. Den känslan. DEN känslan är speciell. Jag brukar sällan känna den känslan för någon. 2 gånger i mitt liv har det hänt mig.

Jag älskar dig, är starka ord. Men när du sa dem så kändes allting bara så verkligt. Sen krossades mitt hjärta i tusen bitar, det tog mig över 1 år att "reparera" mitt hjärta igen. Och nu känner jag igen, samma känsla.

Är det ett misstag?
Är det verkligt?
Kommer du krossa mitt hjärta, igen?

Jag skiter i vad andra säger. Jag vill ha dig nu. Nu. Nu. NU.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0