If you're not here I'm paralyzed

Jag har blivit jättedålig på att starta datorn och orka blogga. Nästan så att jag glömmer bort att jag faktiskt har en blogg! haha. Era stackare. Ni måste ju få nåt att läsa.

I alla fall så har det varit ännu en lång dag i skolan, och jag är helt slut. Jag trodde inte att en resursvecka kunde göra så att en person blir helt slut och orkar knappt göra något annat än att äta och sova. Ska försöka ta mig till gymmet en gång till den här veckan och då blir det nog ett cardiopass och lite mage och rygg. Det är alltid välbehövligt!

Nu så ska jag ta och ladda över lite bilder från telefonen hit till datan och sen ska jag ner och göra lite egna semlor med mamma, som den gottegrisen hon är.v- Japp. Jag har lyckats sluta tycka om bakelser och fikabröd i allmänhet. Grymt skönt att veta att jag inte får i mig såna kalorier.


Ha det bra allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0