Lillördag

Idag är det lillördag. Hälften av sportlovet gått, och jag har inte gjort något vettigt alls den här veckan eller jo. Det har jag faktiskt. Men i alla fall så ska jag in till gävle på biomys med frugan ikväll, kommer bli awesome. Vi har ett litet ärende vi ska göra också! Vi ska se filmen chronicle, den ska handla om tre ungdomar och dom ska tydligen få superkrafter och sen enligt Elin så går allt överstyr. Haha, så vi får väl se om hon har rätt då.

I alla fall så har vi fått hit någon snubbe som ska byta våran toalett på övervåningen, och jag vet inte om han är snygg eller inte. Har inte riktigt vågat gå ut från mitt rum och kollat. Höhö. Och måste tillägga att jag såg han nyss, och det var inte charmigt. HAHAHAHAHAHAHHA jag dör!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0