Lördag 11 Februari

God eftermiddag! Idag sov jag inte mycket alls, jag somnade inte för än vid 5 halv 6 och vaknade runt 10 så jag är lite lagomt trött idag faktiskt. Men det blir bra för då kommer jag sova tidigt ikväll och vakna någorlunda tid imorgon så jag kan vända om till på måndag då jag gör comeback i skolan efter en hel vecka med sjukdom. Ligger efter lite grann nu va, haha!

I alla fall så håller jag på att göra mig i ordning för fullt med musik i högtalarna för att åka in till valbo en sväng med mamma. Vi ska kolla runt lite och jag har ett bestämt köp som jag MÅSTE ha! gitarrsträngar

Sen har jag en del på Gina som jag är jätte sugen på som jag bara ska kolla på nu. Och kanske köpa ;) Har hittat ett SKIIIIIIIITSNYGGT linne där! I'll show you later ;)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Elin

hur ska du kunna köpa något om du inte har några pengar haha?

2012-02-11 @ 14:45:29
URL: http://eeelinlennholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0