New week

Ja, nu är det ju faktiskt måndag. Fast för mig är det fortfarande söndagkväll, haha! I alla fall så har jag inga specifika planer för veckan, jag hoppas bara att det jag planerat blir som planerat. Annars blir jag ledsen. Men det är bestämt att jag ska på bio med Elin på onsdag. Det ska bli kul, det var länge sedan hon och jag gjorde något nu. Så det ska bli kul att få en kväll med min fina ängel!

Idag så har jag varit och fixat naglarna med mamma hos en kvinna som heter Carina. Hon är jätteduktig, och jag tog bara vanlig enkel franskmanikyr så slipper jag kladda med tippar, lim, nagellack osv. Det börjar bli jobbigt!

Nu ska jag kika på oscarsgalan och sen sova. Hoppas att alla har haft en bra helg, för det har verkligen jag haft! Och idag har jag övningskört en massa vilket var väldigt bra, det går verkligen framåt nu.


Godnatt!



BANG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0