No movie

Ja, tyvärr så blev det ingen bio med Elin ikväll på grund av störda x-trafik och lite andra skäl. Så då tänkte jag ta och mysa till det hemma istället, jag ska koppla in surroundsystemet och slå på filmen Tron Legacy ska även ta och fixa vaniljglass med chokladsås och tuttifruttiströssel, precis som när man var liten. Ska även toppa det med någon chokladbit från maraboukakan vi har i kylen. Mumma! Sen snor jag en cola av min bror också, snällt va? :D haha!

I alla fall så kommer jag spendera morgondagen med att fixa med mitt rum och annat och förmodligen fredagen också, och sen på lördag så drar jag upp till kungsberg med den nyblivne bilföraren Elin W. - Japp, hon skaffade sig ett körkort häromdagen! (inte alls avundsjuk..) Så jag hoppas att hon visar sina trafikskills på lördag och kör bilen själv dit upp ;) Det blir nice att få en personlig fyllechaffis!

Jaja, hoppas att alla får en trevlig kväll i alla fall. Jag ska göra det bästa jag kan för att ha min så trevlig som möjligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0