Nothing else matters

Den här veckan har varit väldigt intensiv. Är helt slutkörd i både huvudet och kroppen så att den här helgen ska jag bara ta det lugnt och till veckan så ska jag se till att få lite rester avklarade så jag får bort skiten. I alla fall så kan jag glädja mig med att det har varit en väldigt rolig vecka, vi har fått röra på oss så mycket till låtarna och vi börjar få igång svänget i våra kroppar. Undra om man har bränt några kalorier på det här?  Jag är då riktigt nöjd med veckan i alla fall, måste även säga att det har varit riktigt skönt att ha fått sovmorgon varje dag. Vi började 9 hela veckan och normalt sätt så börjar vi runt 8.. Jag har börjat tröttna på årskurs 2!

Ikväll så åker jag iväg med mami till affären och handlar lite, så då ska jag se till att köpa något riktigt gott att unna mig med. Ska fjäska så att jag får köra också :D hihi! Måste skryta och säga att jag har blivit väldigt duktig på det där med att köra bil. Är ju inte riktigt där mina föräldrar och min bror är än men, det tar sig i alla fall!

Som sagt så blir det en ganska lugn helg, ikväll så ska jag vara hemma och tjocka i mig en massa god mat och en massa godis. Och imorgon blir det faktiskt, hör och häpna, en sväng till gymmet. Ska dit med en gammal klasskompis till mig. Och sen på söndag så ska jag och mamma iväg och fixa våra naglar, ska bli så skönt att få dom gjorda på riktigt. Jag failade ju bara när jag skulle greja :(

Nu blev det långt! Vi hörs senare!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0