Onsdag - School!

Idag var det min första dag i skolan den här veckan. Och vi hade våran första spelning den här terminen, i lunchtältet på Järntorget vid politikstjosanhuset. Jaja, you know were! I alla fall så gick det bra, och vi i gruppen var nöjda, sen hade vi en klassrumspelning på Montessori, min, Annas och Elviras gamla skola. Det gick helt okej det också faktiskt!

Nu sitter jag och kollar på vänner och ska faktiskt plugga. Ska ta och stänga av det här och plugga lite svenska, historia och engelska. Har en redovisning på fredag på historian om en historiskperson och jag ska redovisa om/"vara" drottning Kristina.

Har tyvärr ingen bild från idag men ni får klara er med en snygg webcambild.


En helt gratis puss från lilla mig får ni idag! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0