PRAPOKSFKJANSD

Jag är så grymt jävla sugen på att provocera just nu. Varför vet jag inte men suget ligger på topp. Men jag orkar inte, tycker att man har växt ifrån sånt vid det här tillfället.


I alla fall så är mitt partysug på topp och bara läääääääängtar tills jag fyller 18 för då jävlar gott folk. Då jävlar är det FEST! Och jag ska försöka fixa en lokal så vi kan bjuda in lite smått och gått people, mina favoriter från klassen och sen hela mitt jävla festcrew. Underbart! Då om någon gång ska jag bli full och göra bort mig :D HEHE. de värsta är ju att jag sitter och planerar allt det här... och speciellt att jag ska göra bort mig. men äh vafan MAN LEVER JU BARA EN GÅNG!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0