R.I.P Whitney Houston

Igår eftermiddag (i USA, Los Angeles) så hittades Whitney Houston död i hennes hotellrum på Hilton Hotels. Detta är ju riktigt synd tycker jag för den kvinnan hade sådan underbar röst alltså, och sådant stort register i rösten. Ingen vet dödsorsaken än, men jag kan tro att det är droger eftersom att det har varit en stor del av hennes liv. Jag har kollat på BBCnews och där stod det att hon hittades i badkaret, och då tror jag att hon tagit droger och drunknat. Det skulle vara troligt, men det är klart att det finns andra orsaker också.

I alla fall så är det riktigt tråkigt att denna sångerska, denna sånglegend har dött. Hon med världens finaste röst (enligt mig).



Whitney Houston - Greatest Love Of All


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0